--------------------

____________________

 

 

 



Agoda

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
wojtek1
Obrazek użytkownika wojtek1
Offline
Ostatnio: 4 lata 5 miesięcy temu
Rejestracja: 09 mar 2014
Agoda

Nie mam wielkiego doświadczenia z Agodą, a mam małą awarię z rezerwacją, spróbuję napisać co się stało .... a mianowicie: planuję sobie podróż kilku- etapową , tzn wyjazd jest na 16 noclegów , dzielę te noclegi na 4 lokalizacje z różną ilością noclegów, w trzech miejscach mam porobione rezerwacje w Booking- u i jedną w Agodzie , poprostu na Bookingu, nie mieli już wolnych pokoi w hotelu, który mi przypadł do gustu. Wszystkie rezerwację mam porobione z możliwością bezkosztowego przeprowadzania zmian i anulacji. Planując wyjazd przeszacowałem długość pobytu w jednym z miejsc - ilość atrakcji nie będzie aż tak duża Wink , w to miejsce chciałem wydłużyć pobyt w innym miejscu , gdzie niebardzo bym się wyrobił skolei ze wszystkim. Pech chciał, że hotel w którym skracam pobyt z 7 nocy, do 6 jest zarezerwowany na Agodzie , zrobiłem zmianę i całość tej rezerwacji nagle mi się poblokowała, tzn ilość dni pobytu zmiejszono, nie zmieniła się za to cena za całość pobytu co jest już średnim interesem, pokazał mi się jakiś komunikat o błędach i prośba o cierpliwość, ale przy okazji zauważyłem, że straciłem kontrolę nad rezerwacją, poznikały mi możliwości kolejnych zmian, a nawet odwołania całości, nie mam również żadnego eletronicznego potwierdzenia przeprowadzonej zmiany , zmiany która i tak jest nie do zaakceptowania, bo pomimo zmiejszeniu ilości noclegów, nie zmieniła się kwota do zapłaty, wszystko to, miało mijesce już 5 dni temu i nic się dzieje . Czy dzwonić na infolinie międzynarodową skasować tą rezerwację i rezerwować od nowa , hotel nadal mnie interesuje , czy czekać jeszcze ..... w systemie rezerwacyjnym został jeden wolny pokój w tym hotelu i to robi problem, macie doświadczenia z Agodą w podobnych sytuacjach, co robić ??  

Mara
Obrazek użytkownika Mara
Offline
Ostatnio: 3 lata 3 miesiące temu
Rejestracja: 04 wrz 2013

Takiej sytuacji jeszcze nie małam -  napisz, albo zadzwon. Podaj numer rezerwacji. I opisz cała sytuacje. tj. jak było, a jak ma być. Ja bym nić nie kasowała, poki co - by nie namieszac jeszcze bardziej.  Poczekałbym z tym na ich odzew. Mysle ze powinno byc ok. Powodzenia. 

www. Podróże z globusem w torebce, gdzie skrobię swe relacje od czasu do czasu  Dirol

Wyszukaj w trip4cheap