ODLICZANKA i pogaduszki nie tylko turystyczne

27866 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Strony
Asia-A
Obrazek użytkownika Asia-A
Offline
Ostatnio: 9 godzin 28 minut temu
Rejestracja: 01 wrz 2015

Male grzybowe sprostowanie . Wielkiego grzyba znalazła Basia. Wykazała się spostrzegawczością, bo choć wielki bardzo dobrze ukrył się pod gałązkami. Zdrowiutki, poszedł na suszenie. Zebraliśmy kilka grzybków, tak przy szlaku, nie poświęcając dodatkowego czasu na chodzenie po lesie.

Wczoraj zaliczyłam ortopedę, bo stopa jeszcze puchnie i trochę boli. Kazał smarować do 3 tygodni powinno przejść. Ale ważne że dało się chodzić po górach. Może nie do końca strategia zdobywania gór wyciągiem (oprócz Baraniej Góry) okazała się słuszna ponieważ zejścia były bardzo wymagające: strome i kamieniste z przewagą ruchomych kamieni, Nie tak jak wygodne w większości drogi leśne w Górach Sowich i w Izerskich. Niestety chyba „nadwyrężyłam” tymi zejściami dużego palca (w skręconej stopie – jak zawsze u mnie wszystko dzieje się w lewej nodze) i wygląda, że paznokieć zejdzie. Trzeba na następny wyjazd kupić lepsze buty.

Ja dalej na urlopie, miały być prace ogródkowe, ale deszczyk pada.

Piea, Twój obrazek wrócił z oprawy i już prezentuje się na ścianie. Ramka w stylu pasującym do innych obrazków i  mebli (może nie idealna , wybór był bardzo duży ale  to co chciałam nie było. Wisi w holu – salonie w widocznym miejscu.

Wybór kawek dzisiaj ogromny, ja poprosze tą z ciasteczkiem, łasuch jestem.

Bye Zobacz mnie na Facebooku Relaks na drutach! Yes 3

Bajka831
Obrazek użytkownika Bajka831
Offline
Ostatnio: 3 godziny 27 minut temu
Rejestracja: 26 lis 2014

Witam kochani chciałabym dla Was zrobic relacje z milos i sifnos , jest co pokazywać i o czym pisać , ale mam problem z wklejaniem zdjęć . Już nie mam pomysłu i szlag mnie zaraz trafi....nie będę zaśmiecać odliczanki i potem ten wątek usunę z odpowiedziami .....sluchajcie od dwóch lat robiłam relacje z telefonu. Problem zaczął sie przy konczeniu Kefalonii relacji nagle nie mogłam wstawić foto robiła kopiuj adres linku na zdjęciu i potem drzewko wklei i nic dupa pusto , chociaż zrobiłam tak wiekszą czesc relacji z kefalonii. Potem zwróciłam uwage ale nie wiem czy tak było wcześniej czy nie ,że strona trip jest oznaczona jako niebezpieczna lub niezabezpieczona. Pomyślałam ze moze to ma wplyw zaczęłam zmieniać wszystko w ustawieniach zarówno samego telefonu jak i konta google na którym mam fotki co wydawało mi się ze moze miec wpływ i nagle zaczęlo działać i dokończyłam kefalonie , ale nie mam pojęcia co ostatecznie miało na to wpływ . Potem były moje urodziny i dostałam nowy telefon i juz będąc na milos chciałam wrzucić chociaż kilka foto ale znowu nie mogłam odpuściłam ....po powrocie znowu próba zmian na telefonie w ustawieniach czego sie tylko da. próby wylogowania logoania ponownie , wlączania telefonu ponownie i nic dupa ....wczoraj założyłam nowe konto na google tam dodałam jedno zdjęcia i skopiowałam adres i próba wklejenia i znowu nic ..... dziś odpaliłam komp i bez uzycia drzewka wkleiłam to foto za pomocą ctrl i v i wkleił się ale sam link po kliknięciu ktorego widać foto ,ale trzba klikać w link nie pokazuje sie zdjęcie z automatu , zrobiłam to w relacji swojej z chorwacji .....możecie jakoś pomóc bo ja już nie mam pomysłu......

Piea
Obrazek użytkownika Piea
Offline
Ostatnio: 12 godzin 6 minut temu
Rejestracja: 19 wrz 2017

Bajka831 :

Witam kochani chciałabym dla Was zrobic relacje z milos i sifnos , jest co pokazywać i o czym pisać , ale mam problem z wklejaniem zdjęć . Już nie mam pomysłu i szlag mnie zaraz trafi....nie będę zaśmiecać odliczanki i potem ten wątek usunę z odpowiedziami .....sluchajcie od dwóch lat robiłam relacje z telefonu. Problem zaczął sie przy konczeniu Kefalonii relacji nagle nie mogłam wstawić foto robiła kopiuj adres linku na zdjęciu i potem drzewko wklei i nic dupa pusto , chociaż zrobiłam tak wiekszą czesc relacji z kefalonii. Potem zwróciłam uwage ale nie wiem czy tak było wcześniej czy nie ,że strona trip jest oznaczona jako niebezpieczna lub niezabezpieczona. Pomyślałam ze moze to ma wplyw zaczęłam zmieniać wszystko w ustawieniach zarówno samego telefonu jak i konta google na którym mam fotki co wydawało mi się ze moze miec wpływ i nagle zaczęlo działać i dokończyłam kefalonie , ale nie mam pojęcia co ostatecznie miało na to wpływ . Potem były moje urodziny i dostałam nowy telefon i juz będąc na milos chciałam wrzucić chociaż kilka foto ale znowu nie mogłam odpuściłam ....po powrocie znowu próba zmian na telefonie w ustawieniach czego sie tylko da. próby wylogowania logoania ponownie , wlączania telefonu ponownie i nic dupa ....wczoraj założyłam nowe konto na google tam dodałam jedno zdjęcia i skopiowałam adres i próba wklejenia i znowu nic ..... dziś odpaliłam komp i bez uzycia drzewka wkleiłam to foto za pomocą ctrl i v i wkleił się ale sam link po kliknięciu ktorego widać foto ,ale trzba klikać w link nie pokazuje sie zdjęcie z automatu , zrobiłam to w relacji swojej z chorwacji .....możecie jakoś pomóc bo ja już nie mam pomysłu......

Bajka, a Album na Google, z którego wklejasz zdjęcia udostępniłaś?  musi być Udostepniony, inaczej doopa blada Crazy ; choć ja mam wszystkie udostępnione, z których wklejam fotki do Relacji i... raz widać raz nie widać!  Wacko 2  idzie oszaleć z tym, fakt! 

Nel,  a może jest jakiś sposób, aby Andrew się z tym "pobawił" i zrobił tak, żeby można tu było wklejac fotki z jakiegoś własnego pliku/folderu  z kompa- bezpośrednio! - tak jak jest/było na innych portalach turystycznych! tam nigdy nie było problemu ze "znikającymi fotkami!" a tu jest to jak widzę - na porządku dziennym, i szczerze mówiąc, też mnie przez to szlag trafia często!  (jak przejrzałam swoje Relacje, to..... Shok  aż Ci nawet mówic nie chcę, ale większośc zniknęła! Diablo

Piea

Piea
Obrazek użytkownika Piea
Offline
Ostatnio: 12 godzin 6 minut temu
Rejestracja: 19 wrz 2017

Asia, no super wygląda obrazek w tej oprawce! Good - oprawka ładniejsza jak środek! Biggrin

Megi, ja zawału dostanę od tych Twoich filmików, Ty Kozico Górska! Ty! Biggrin ; a tak na poważnie to: chapeau bas!  Kobieto! i to chylę nisko...! * good* Hi

 

Piea

Asia-A
Obrazek użytkownika Asia-A
Offline
Ostatnio: 9 godzin 28 minut temu
Rejestracja: 01 wrz 2015

Megi piękne krajobrazy gór i piękne ujęcia Ciebie w trakcie wspinaczki. Podziwiam. A jak Twoje kolano. Nie ma śladu po dawnym urazie?

Dana super niespodzianka z tym plakatem. Biuro Ci przysłało zdjęcie? Niesamowita pamiątka z niesamowitej wyprawy.

Bye Zobacz mnie na Facebooku Relaks na drutach! Yes 3

Bajka831
Obrazek użytkownika Bajka831
Offline
Ostatnio: 3 godziny 27 minut temu
Rejestracja: 26 lis 2014

Piea :

Piea mam udostępnianiony album, nawet próbowałam wklejać foty z kefalonii albumu, te które już są wklejone i dupa.... No fakt zmiana by można było wrzucać foty bezpośrednio z komp lub tel było by bardzo dużym ułatwieniem, ja już kilka razy dodawałam foty na nowo w starszych relacjach. Może to zniechęcać bo jednak jest to sporo czasu zrobienie relacjonuje i potem szkoda gdy znika. Admini warto o tym pomyśleć!!!!!! 

Bajka831 :

Witam kochani chciałabym dla Was zrobic relacje z milos i sifnos , jest co pokazywać i o czym pisać , ale mam problem z wklejaniem zdjęć . Już nie mam pomysłu i szlag mnie zaraz trafi....nie będę zaśmiecać odliczanki i potem ten wątek usunę z odpowiedziami .....sluchajcie od dwóch lat robiłam relacje z telefonu. Problem zaczął sie przy konczeniu Kefalonii relacji nagle nie mogłam wstawić foto robiła kopiuj adres linku na zdjęciu i potem drzewko wklei i nic dupa pusto , chociaż zrobiłam tak wiekszą czesc relacji z kefalonii. Potem zwróciłam uwage ale nie wiem czy tak było wcześniej czy nie ,że strona trip jest oznaczona jako niebezpieczna lub niezabezpieczona. Pomyślałam ze moze to ma wplyw zaczęłam zmieniać wszystko w ustawieniach zarówno samego telefonu jak i konta google na którym mam fotki co wydawało mi się ze moze miec wpływ i nagle zaczęlo działać i dokończyłam kefalonie , ale nie mam pojęcia co ostatecznie miało na to wpływ . Potem były moje urodziny i dostałam nowy telefon i juz będąc na milos chciałam wrzucić chociaż kilka foto ale znowu nie mogłam odpuściłam ....po powrocie znowu próba zmian na telefonie w ustawieniach czego sie tylko da. próby wylogowania logoania ponownie , wlączania telefonu ponownie i nic dupa ....wczoraj założyłam nowe konto na google tam dodałam jedno zdjęcia i skopiowałam adres i próba wklejenia i znowu nic ..... dziś odpaliłam komp i bez uzycia drzewka wkleiłam to foto za pomocą ctrl i v i wkleił się ale sam link po kliknięciu ktorego widać foto ,ale trzba klikać w link nie pokazuje sie zdjęcie z automatu , zrobiłam to w relacji swojej z chorwacji .....możecie jakoś pomóc bo ja już nie mam pomysłu......

Bajka, a Album na Google, z którego wklejasz zdjęcia udostępniłaś?  musi być Udostepniony, inaczej doopa blada Crazy ; choć ja mam wszystkie udostępnione, z których wklejam fotki do Relacji i... raz widać raz nie widać!  Wacko 2  idzie oszaleć z tym, fakt! 

Nel,  a może jest jakiś sposób, aby Andrew się z tym "pobawił" i zrobił tak, żeby można tu było wklejac fotki z jakiegoś własnego pliku/folderu  z kompa- bezpośrednio! - tak jak jest/było na innych portalach turystycznych! tam nigdy nie było problemu ze "znikającymi fotkami!" a tu jest to jak widzę - na porządku dziennym, i szczerze mówiąc, też mnie przez to szlag trafia często!  (jak przejrzałam swoje Relacje, to..... Shok  aż Ci nawet mówic nie chcę, ale większośc zniknęła! Diablo

ssstu-6
Obrazek użytkownika ssstu-6
Offline
Ostatnio: 3 godziny 40 minut temu
Rejestracja: 31 maj 2016

dziś wieczorkiem ma zacząć "podlewać wyspę" ; )

może zdążę przed pracą powędkować,przed załamaniem pogody zawsze jest dobry czas "na ryby" ...

...nie jestesmy z Basią fanami "mieszkania w domach" ale w takiej "plombie" to byśmy chcieli !!!

trzeba by tylko wydać "parę euro" na urządzenie lokum ; ))

a przy okazji "tematu zdjęć wstawiania",jeśli album jest UDOSTĘPNIONY,i zdjęcie dodamy Z ALBUMU,to "nie ma cudów",będzie widoczne na tripku ; ))) 

...czasem ,w ferworze" pisania relacji możemy wstawić fotkę "ze zdjęć" na koncie a wtedy zdjęcie bedzie widoczne jedynie gdy jesteśmy zalogowani !!!

można zrobić mini test,wstawić fotke na kompie,wyjśc z netu (tymże komputerem) i wejść na "T4CH" np.telefonem

jesli zrobiliśmy WSZYSTKO prawidłowo zobaczymy "swój obrazek" ; )

siemanko wtorkowe Wszystkim !!! : )

...no to w drogę... żeby się oburzać i podziwiać
...zdumiewać i wzruszać ramionami...wybrzydzać i zachwycać...Radoslav

Nel
Obrazek użytkownika Nel
Offline
Ostatnio: 7 godzin 26 minut temu
admin
Rejestracja: 04 wrz 2013

Bajka,

nie wiem czy czytałaś priva, wysłałam ci pare dni temu.. tam wyjaśniam kilka rzeczy.

Nie rekomenduję robienia relacji z telefonu, lepiej jest robić z komputera czy tableta.

Krótka przypominajka

Wrzucając zdjęcie do Google trzeba je włożyc do zakładki ALBUM. ( jesli wrzucisz na tripka fotke z zakładki zdjecia , nie bedzie widoczne) 

ALbum trzeba udostepnić. ( jesli nie jest udostepniony fotki widzisz tylko ty)

Chcąc fote wkleić do posta sa 2 drogi.

Przez drzewko:

do drzewka wrzucasz adres fotki ( z Albumu Google) czyli URL obrazka ( copy image adres) , klikasz na wstaw i zdjecie jest w poscie

Bez drzewka

Ctrl C ( copy image ) fotki i CTRL V ( Paste) w poscie  

Piea,

Tripek jako forum nie ma żadnego wpływu na to czy wklejane zdjecia są widoczne czy nie. Użytkownicy  są właścicielami fotek, i wybierają sposób ich gromadzenia w chmurze i ich wklejania

Nie ma na tripku opcji ładowania zdjęc z dysku . Tak ( lepiej czy gorzej) został ten portal zbudowany przez poprzedniego właściciela  ( zresztą na bazie forum wakacji.pl) i Andrew tu nic nie wskóra. Są fora podróznicze oparte na wklejaniu zdjęć z dysku ( jak np.ostatnio zlikwidowany Obieżyświat) i takie jak nasze oparte na wklejaniu fotek z chmury ( np wspomniane wakacje ).

No trip no life

Dana_N
Obrazek użytkownika Dana_N
Offline
Ostatnio: 4 dni 8 godzin temu
Rejestracja: 07 paź 2013

Znów brak chętnych na  rozwiązanie zagadek, to spróbuję. Lubię takie zagadki Smile

Dziś nadal temat odkrywców,ale tym razem spoza naszego kraju.. dacie radę ?

1/ Indie, Portugalczyk,malaria                    Vasco da Gama

2/wyspy Pacyfiku, Brytyjczyk,Endavour       James Cook

3/ antarktyda/ Norweg/Antarktyka              Roald Amundsen

4/ Amerykanin/Nasa/ kosmos                      Neil Armstrong

5/Hiszpan, Ameryka Płd, Inkowie                 Francisco Pizarro

Dana_N
Obrazek użytkownika Dana_N
Offline
Ostatnio: 4 dni 8 godzin temu
Rejestracja: 07 paź 2013

Asia-A :

Dana super niespodzianka z tym plakatem. Biuro Ci przysłało zdjęcie? Niesamowita pamiątka z niesamowitej wyprawy.

Nie...przypadkiem zobaczyłam w internecie Wink

Strony

Wyszukaj w trip4cheap