NAXOS -grecka królowa piaszczystych plaż

NAXOS -grecka królowa piaszczystych plaż

Witam powrócona Biggrin

Zapraszam serdecznie na relację z wyspy Naxos , która jest najwiekszą wyspą cyklad. Spędziliśmy na niej 4 dni i była ona dla Nas z założenia dodatkiem do głównego celu podrrózy -Wyspy Amorgos.

Ogólnie mówiąc wyspa jest wg Nas dość mocno komercyjna a miejscowości wręcz co sezon budowane od nowa pod kolejny sezon turystyczny. Większość nadmorskich miejscowości poza sezonem całkiem zamiera.

W naszym poczuciu ma jednak najwięcej rajskich piaszczystych plaż , aż tak nie grecko , miejscami mieliśmy wrażenie jakbyśmy byli na fuerteventura Sun bespectacled . Na wyspie jest lotnisko , a raczej lotniskunio, podobno najmniejsze w Europie. Na Naxos nocowaliśmy pierwsze dwa dni w bardzo w sezonie obleganej miejscowości Agios Prokopios , po powrocie z Amorgos ostatnie dwie noce również naszą bazą wypadową była ta miejscowość , ale inny hotel , oddalony od pierwszego o 30 metrów Lol

By tradycji stało się zadość parę foto na zachęte Fotograf

Fotograf

Super !!! jestem i oglądam z dużą ciekawością, bo niewiele brakowało a byłabym na Naxos.

Dla mnie Grecji nigdy dość, uwielbiam te klimaty ..

Piękna fota Good

Ostatnio: 17 minut 36 sekund temu

Słonecznie i bardzo "morsko" (kolor i woda). Zasiadam: czytam i oglądam.

Asiu, Nelu miło że jesteście Heart

To prawda, naxos obfituje w typowe pocztówkowe plaże.

Nelu pamiętam Twój prawie wyjazd na Naxos, pewnie jeszcze kiedyś dotrzesz na cyklady. Może razem Naxos z Paros,w końcu sa tak blisko siebie Girl wink

alamed
Obrazek użytkownika alamed
Ostatnio: 3 tygodnie 1 dzień temu
Rejestracja: 11 kwi 2017

Bajka i ja zasiadam do czytania *yahoo*, bo te wysepki jeszcze przede mną Smile

Przyszłość to marzenia, przeszłośc to wspomnienia

Witam Cie Alamed  Sun bespectacled

Zatem piszę dalej  Mail 1

Rejestracja: 26 lis 2014

No to po kolei, lot kupowaliśmy z dużym wyprzedzeniem i dlatego zmienił się i doszedł nam wylot dzień wcześniej i nocleg w Atenach, przy takich zmianach jest to na koszt Lini lotniczych Aegean Airlines.

15 maja wyruszyliśmy z Warszawy o 18 do Aten. Udało mi się znaleźć apartament blisko lotniska i w cenie z transferem. Ale byłam powiem Wam zdziwiona, że tak mało jest na bookingu ofert by w cenie noclegu był transfer nawet przy drogich noclegach. Na 56 stron ofert tylko 3 były takie oferty Shok

W Atenach wszystko sprawnie, nie odbieraliśmy dużej walizki, szybciutko podjechali po Nas i moment na kwaterze ok 22.00

I od razu miła niespodzianka Pani sprzątająca kręcąca się przy recepcji to Polka. Była to dla mnie dobra wiadomość, bo już w drodze na lotnisko zaczęło mi się coś dziać z pęcherzem. Miła pani napisała mi od razu na kartce jak po grecku wytłumaczyć w aptece o co chodzi. Jak się potem okazało na Naxos mało kto w aptece mówił po angielsku a nawet kartka po grecku niewiele dawała....

nocleg w Atenach super pokój otoczony dużym ogrodem takim gajem oliwnym gdzie można było przysiąść na ławeczkę, ładnie oświetlenie całego terenu. Wszystko na 5 + także polecam.

Rejestracja: 26 lis 2014

Apartament nazywa się -Apartments Tina FREE transfer from-to the airport , poniżej parę foto pokoju ze strony noclegu

W cenie jest też namiastka śniadania ,na foto dokładnie nasz pokój , płaciliśmy 50 euro

A tu widok z okna już moje foto oraz "mała " lawenda w doniczce Biggrin

Tu jeszcze parę foto z lotu Warszawa- Ateny , lecielismy o zachodzie słonca Girl pinkglassesf

Ostatnio: 17 minut 36 sekund temu

Bajka, ja też czytam i oglądam Biggrin

Fajnie Asiu cieszę się że jesteś Girl crazy

Rejestracja: 26 lis 2014

Rano szybko i sprawnie dotarliśmy na lotnisko w Atenach i po 40 min locie byliśmy już na Naxos. Pod mikro lotniskiem czekał na nas chłopak z kwatery i jego wujek od którego braliśmy auto od 11.00 do 22.00 dnia następnego. Nocowaliśmy w Agios Prokopios hotel Erato Inn serdecznie polecam. Mimo że zdecydowałam się na tańszy pokój od strony ogrodu, miły chłopak i tak nam dał w tej niższej cenie swój najlepszy apartament z ogromnym tarasem i widokiem na morze. Apartament składal się z dwóch pokoi. Jeden salono-kuchnia i drugi to sypialnia z łazienką i dwoma balkonami a raczej dwoma wyjściami na taras. Przez cały czas chłopak był ze mną w kontakcie przez messenger i chętnie podpowiadał i doradzał, bardzo polecam, wypożyczalnia jego wuja też na 5+ auto citroen C1 nówka roczne autko, super stan i cały dach był automatycznie otwierany, praktycznie jak kabrio Girl dance

Płaciliśmy za apartament 40 euro a za auto 20 euro za dobę. Erato Inn jest na Facebooku.