ANDORA ZIMĄ

Asisko
Obrazek użytkownika Asisko
Rejestracja: 19 lut 2015

Alamed, chętnie z Tobą wirtualnie poszusuję w Andorze Winter skifahren  0009 zwłaszcza że kiedyś mieliśmy z mężem plan na ten nietuzinkowy kierunek, więc Twoja relacja jest dla mnie jak znalazł Smile

Basia A.
Obrazek użytkownika Basia A.
Rejestracja: 15 lip 2017

Nelcia

Ostatnio: 1 dzień 15 godzin temu

Basia pamieta chyba zakręty, bo miala wtedy chorobę lokomocyjną.

Basia A.
Obrazek użytkownika Basia A.
Rejestracja: 15 lip 2017

za często to się wtedy zdarzało, żebym te konkretne zakręty pamiętała Wacko

Ostatnio: 2 godziny 42 minuty temu

Basia A. :

Nelcia

ok juz teraz kumam o co komon z lanoliną he he Biggrin

Rejestracja: 11 kwi 2017

Po spacerku po Tuluzie i obiadku, jedziemy do celu czyli Andory jest to ok 160 km czyli niedaleko. Jednak przygody muszą sie trafiać każdemu Fool

i zrobiło się zimowo i ślisko. Wypożyczalnia oferuje samochody tylko na letnich czy tam uniwersalnych oponach, o łańcuchach jako dodatkowym wyposażeniu nie ma mowy.

Na szczęście podczas wczesniejszej telefonicznej rozmowy z hotelem, recepcjonista przekazał informację,że nie ma wjazdu do Andory bez łańcuchów.

Zapakowaliśmy nasze osobiste do pokrowca z nartami ( bagaż z nartami też musiał mieć 20 kg) czyli całkiem sporo zmieściły sie tam po dwie pary nart, kijki i coś tam jeszcze.

trochę moi chłopcy sie namęczyli,bo ostatnio mój mąż zakładał 10 lat temu w Austrii kiedy ja leżałam tam w szpitalu ze złamaną nogą.

natomiast syn, który był kierowcą nie czynił tego jeszcze nigdy. To trochę im zeszło Smile

tym bardziej,że obok nas stanęła kobieta z małym dzieckiem i kiedy przyglągałam sie jak jej to idzie według instrukcji powiedziałam moi abu jej pomogli

Jedziemy dalej już zrobiło sie ciemno, mamy drogowskaz Pas de la Casa 12 km.To nazwa naszej miejscowości, która leży tuż przy granicy Francja - Andora, uśmiech na twarzy i co Dash 1

droga zamknięta. jedziemy przez płatny tunel autem z łańcuchami na szczęscie ruch był minimalny, tłuczemy sie jak wozem drabiniastym.

Nawigacja wstazuje nam kolejną drogę przed nam jedzie pług, bo cały czas sypie śnieg. jesteśmy zadowoleni , bo przecież nam odsnieży.

Za około dwa kilometry, jest baza pługów i co i kolejna droga zamknięta. Kierowca z pługu poinformował nas,że jedyny dojaz do Andory jest tylko przez Hiszpanię, co dało nam dodatkowe 200 km.

Ktoś z Was zapyta dlaczego nie lecieliśmy do Barcelony ? Otóz dlatego,że gorzej było zgrać lot i nikt nie przewidział załamania pogody. Następnym razem chyba wybralibyśmy lot do Barcelony Yess

Mapa googl wogóle nie wskazywała zamkniętego odcinka drogi, w hotelu też nie mieli żadnej informacji,że od strony Francji nie ma wjazdu do Andory, być może tego dnia był tak duży opad śniegu,że żabojady sobie nie poradzili. My nie drążyliśmy tematu dalej.

Rejestracja: 11 kwi 2017

I tak po dotarliśmy do Pas de la Casa i do naszego hotelu :-)

Ostatnio: 1 dzień 15 godzin temu

Nie ma przygód - nie ma wyjazdu.  Pewnie musieliście zdejmować i zakładać łańcuchy i późno dojechaliście?

Ostatnio: 2 godziny 42 minuty temu

Hotelik pieknie wygląda nocną porą w kolorowych światłach.

To trochę przygód z jazdą było Biggrin dobrze ,że miałaś tylu zdolnych facetów w aucie he he