ANDORA ZIMĄ

ANDORA ZIMĄ

Prawie wszyscy forumowicze, który zrealizowali swoje wyjazdy z odliczanki zaczęli pisaać swoje relacje, a ja wciąż się czaję Dirol

Brakuje mi odwagi w pisaniu, boję się,że nie będzie ciekawie, bo Wasze czytam z zapartym tchem.

Skoro Nelcia namówiła mnie aby wejść do waszej społeczności ( dziękuję) i coraz częściej a w zasadzie prawie codziennie zaglądam do tripka to czas na kolejną moją relacjęI-m so happy

Nie będzie długa, bo przez 6 dni prawie te same widoki , jednak zachwycały każdego dnia. Będzie dedykowana tym, który lubią jazdę na nartach, snowboardach przede wszystkim.

Rejestracja: 11 kwi 2017

Był to dla mnie ważny wyjazd, bo rodzinny, ostatnio razem z naszymi latoroślami byliśmy 10 lat temu w Austrii.

Cały wyjazd zorganizowaliśmy sami czyli na tzw. własną rękę.

Bilety lotnicze kupiliśmy w Ryanair na trasie Berlin- Toulouse do tego dwa bagaże rejestrowane 20 kg, 2 razy walizki kabinowe,dwa razy sprzęt sportowy i tak w cztery dorosłe osoby zapakowaliśmy się z całym sprzętem i ubraniem.

Na Lotnisku w Toulouse wynajęliśmy samochód przez Rentalcars

Hotel z wyżywieniem zarezerwowaliśmy na stronie Esquiades.es

No to w drogę jak pisze Radek Winter skifahren  0001

Molot

nasze auto

bagaże doleciały razem z nami i problemu z zapakowaniem się nie było żadnego Smile

Przyszłość to marzenia, przeszłośc to wspomnienia

Alu, bardzo się cieszę ,że dołączyłaś do nas Yahoo fajnie ,że nie tylko czytasz ale i piszesz !!

Na tą relację czekałam, bo pamiętam ,że rok temu zastanawiałam się gdzie jechć na narty i padło na Sierra Nevada ( było oczywiście z przygodami). Jednak rozważałam też Andorę ale nikt ze nzajomych nie potrafił mi nic o tym miejscu powiedzieć Sad

Swoją relację przecierasz więc nam narciarsko snowbordowe szlaki w tym oryginalnym miejscu Winter skifahren  0025

Rejestracja: 11 kwi 2017

Do Tuluzy przylecieliśmy około południa,był ładny słoneczny dzień zatem podjeliśmy decyzję aby trochę pospacerować po mieście i coś zjeść.

Ogródki przy restauracjach kojarzyły mi się z latem a przede mną był zimowy urlop na nartach Smile

Rejestracja: 11 kwi 2017

​Tuluza jest stolicą rejonu Midi-Pireneje (fr. Midi-Pyrénées), w południowo-zachodniej Francji.

Przepływa przez nią  rzeka Garonna, nawet nie wiedziałam,że taka rzeka istnieje, no cóż może nie byłam na tej lekcji z geografi Shok

Miejscowość znajduje się mniej niż 100 km od granicy z Hiszpanią, oraz 150 km od Morza Śródziemnego.

W Tuluzie mieszka 1.2 miliona ludzi.

Potocznie znana jest jako "różowe miasto" (fr. la ville rose), nazwę swoją miejscowość zawdzięcza charakterystycznej, zabarwionej na różowo cegle, którą użyto podczas budowy wielu budynków w Tuluzie.

Capitol

Bazylika Świętego Sernina jest jednym z bardziej rozpoznawalnych budynków w mieście, wpisana na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO

Ostatnio: 19 minut 37 sekund temu

...superowsko,że wstawiasz relację !!!

"na nartach",jeździłem w polandzie,teraz pozostał sentyment bo tak o śnieg jak i góry "na wyspie" nie łatwo ; )))

...czekam niecierpliwie na CD !!!

Ostatnio: 1 dzień 17 godzin temu

Ja też zasiadam do czytania.  Na razie, tak jak piszesz, zdjęcia nie zapowiadają zimowej relacji. Palemki zawsze mi się kojarzą z ciepełkiem, a nie zimą…My byliśmy na jednodniowej wycieczce w Andorze podczas wczasów w Hiszpanii (La Estartit), dawno temu bo Basia szła wtedy do pierwszej klasy (he, he) więc chętnie pooglądam.

Basia A.
Obrazek użytkownika Basia A.
Ostatnio: 4 godziny 1 min temu
Rejestracja: 15 lip 2017

Potwierdzam! Jedyne co pamiętam z tej wycieczki, to że jechaliśmy przez Lanolinę Biggrin

Lanolina ?? hm.. brzmi swojsko tj podłogowo he he, ale to chyba też nazwa jakiegoś miejsca ?