Madagaskar - z wizytą u lemurów

Następnym punktem programu było coś czego w programie w ogóle nie było Yahoo Jak miło,że takie dodatki mają miejsce.

Tym czymś była wizyta w  chatach u kilkunastu lokalesów. Totalny spontan, nic przygotowanego.To dopiero coś Good

Bieda aż piszczy,ale ludzie otwarci i  przyjemni

jakie słodkie te pieski Heart

Wieczorem czuję się na tyle lepiej ,że idę do knajpy na kolacje. Tym razem restauracja jest włoska i Włoch jest jej właścicielem. Dominuje oczywiście pizza, ale są też i inne dania.

Jestem ostrożna po ostatnich przejściach więc biorę pizzę bez pizzy Biggrin czyli sam spód beż żadnych dodatków.

Nastepnego dnia jestem już huraaaa pełna sił , jadę więc ze wszystkimi na zwiedzanie.Uff.. nareszcie Yahoo

W Diego Surez widać ,że coś się dzieje i jest jakieś niezłe zamieszanie w mieście. Co i raz napotykamy grupki ludzi kolorowo ubranych. OKazuje się, że to Święto Niepodległości i Malgasze będą je celebrować ze 3 dni..  Drinks

Mijamy miasto i jedziemy w kierunku MONTAGNE DES FRANCAIS. Będziemy troche trekingować po górkach, szukać baobabów i takie tam.

Pilotka Kasia uprzedza nas w hotelu ,że mogą byc komary wię większość z nas ma długie spodnie i rękawy

Oglądamy  ponownie zatokę Diego Suarez . Prezentuje sie nam nieco inaczej niz poprzednio,bo wIdac że jest odpływ

fragola
Obrazek użytkownika fragola
Rejestracja: 02 mar 2014

O rany, ale sie napaliłam!

Co do cen to wręcz szokująco niskie są w pierwszych 3 tygodniach czerwca szczególnie jeśli biuro ma czartery. Już po boomie majówkowym, a przed wakacjami. Lepiej sprzedać po kosztach niż puszczać pól pustego samolotu.Np. w czerwcu był last na tydzień OBJAZDU Sycylii za ...770 zł. Terminy wakacyjne nigdy nie będą tak korzystne.

mabro
Obrazek użytkownika mabro
Ostatnio: 1 godzina 47 minut temu

Neciu caly czas czytam Twoją relację tylko sie nie odzywam Sad Zdjęcia cuuudne!!! Bardzo Ci zazdroszczę tej wycieczki - widoczki, ludzie. natura super. Ciekawa jestem co jeszcze widziałaś? Szkoda tylko, że się pochorowałaś ale na szczęście szybko doszłaś do siebie Biggrin No to czekam na c.d.

Fragola, ta wycieczka była już w ostatni tydzień czerwca ,ale teraz jak patrzę to rzeczywiście ceny poszybowały ostro w górę..

Mabro, niestety jeden dzien mi wypadł,ale mówi się trudno, siła wyższa  Biggrin

Dojeżdżamy do podejścia na Górę Francuską. Tam musimy chwilę poczekać na lokalnych przewodników, więc oglądam sobie roślinność przy wejściu.

Przewodnicy to młode sympatyczne chłopaki, bez problemu spikają. Mówią że kiedys już grupę mieli z Polski ale tam wszyscy mówili po francusku no i dlaczego my nie mówimy. Więc ja tłumaczę,że owszem trochę mówimy,ale jednak angielski jest u nas bardziej popularny, a po cichu myślę sobie że chyba pomylił tą grupę z inna narodowowścią Biggrin

I tak sobie gadając idziemy powolo pod górę..

Są.. obiecane baobabki Yahoo większe, mniejsze, pięknie sie prezentują na tle gór

Mają w sobie to coś Wacko

Ostatnio: 1 godzina 59 minut temu

...ooo, nie wiedziałem ,że Baobab,y zupełnie tracą liście !!!

Niestety na górę idzie się praktycznie na otwartej przestrzeni, cienia jak na lekarstwo a słońce nieżle daje..

Woda ratuje życie Ssun-smilie water  102

okazuje się,że nasza trasa jest też...szlakiem Drogi Krzyżowej. Widać więc co jakiś czas krzyż..

Prawie więc jak wspinaczka na Golgote a nie Górę Francuską

Dochodzimy do tarasu widokowego i co ważne do olrzymiego drzewa , który daje bardzo ceniony cień.

Rozkłądamy się więc na ziemi i podziwiamy widoki. Z góry tak pieknie wszystko widać Smile