Sri Lanka w 3 tygodnie

Sri Lanka w 3 tygodnie

Głównie Was podczytuję, ale w końcy dojrzałam do podzielenia się swoją relacją. Zapraszam na trzytygodniową wycieczkę po Sri Lance Biggrin

Na początku wrześnie pojawia się promocja biletów do Colombo. Ten kierunek chodził za mną już od roku, więc kupujemy. Wylot z Dublina 26.01, powrót do Wiednia 14.02. Za dwa pilety płacimy ok. 3200 zł, liniami Etihad. Do stycznia jeszcze daleko, ale można już zacząć knucie. Jesienią udaje nam się namówić na wyjazd jeszcze dwie koleżanki - dokupują bilety. Mój niemąż jest trochę przerażony (3 baby i on), ale damy radę Wink

W listopadzie trafia się promocja w Holiday Inn - bookumemy dwa pokoje w Dublinie za 25 euro/pokój ze śniadaniem. Odbiór i transport na lotnisko w cenie. Pozostaje tylko dokupić bilety do Dublina i powrót z Wiednia.

W grudniu bookujemy dolot - Ryanair z Modlina za 210zł od osoby z bagażem. W Wiedniu śpimy w apartamencie koło Stefansdom i następnego dnia wracamy do Warszawy.

Plan jest taki:

Data Miejce 26.01   27.01 Colombo->Dambulla 28.01 Dambulla->Sigiriya 28.01 Dambulla->Polonnaruwa 30.01 Dambulla->Kandy 31.01 Ogród botaniczny 01.02 Pinnawala 02.02 Kandy->Hatton->Adam's Peak 03.02 Adam's Peak ->Hatton ->Ella 04.02 Ella 05.02 Ella 06.02 Ella->Tissa 07.02 Yala Safari->Tangalle 08.02 Tangalle 09.02 Tangalle 10.02 Tangalle 11.02 Tangalle 12.02 Tangalle->Galle 13.02 Galle->lotnisko 14.02 Wylot

Rezerwujemy mailowo pierwszy nocleg (Dambulla) i urocze domki w Tangalle (Cinnabar Resort). Reszty noclegów szukamy na miejscu, bo plan zawsze może się zmienić. Planujemy korzystać z transportu publicznego, czasu mamy dużo, a ja wolę tak niż z kierowcą. Dziewczyny jadą pierwszy raz do Azji, więc jest lekki stresik, do tego nasłuchały się strasznych opowieści o jeżdżeniu bez biura podróży Wink Na szczęście na koniec będą zadowolone.

marinik
Obrazek użytkownika marinik
Ostatnio: 2 miesiące 3 tygodnie temu

Mocne wejście malgo !!!!!

Give rose

Obrazek użytkownika bepi

Dance 4  zacieram rączki na relację tym bardziej że u mnie chyba Sri Lanka będzie w planach najbliższych

Obrazek użytkownika bepi

a najbardziej na Ella,  Adam's Peak bo mam tam hotel upatrzony na wzgórzu  Biggrin  98 Acres Resort

Lenuś
Obrazek użytkownika Lenuś
Rejestracja: 12 wrz 2013

Z chęcią zobacze co nam malgo zaprezentuje Wink

W 98 Acres Resort byliśmy na drinkach, będą zdjęcia Biggrin

Obrazek użytkownika dzioby125

może się zakocham Dance 4 czekam na więcej Clapping

To zaczynamy.

25.01 mamy samolot z Modlina do Dublina. U nas -20 stopni, w Modlinie trzeba przejść przez płytę do samolotu. Wypuszczają nas na płytę, ale marzniemy tam 10 minut, zanim otworzą drzwi w samolocie. Później przez cały lot odzyskujemy normalną temperaturę.

W Dublinie wysiadamy, przesiadamy się do hotelowego busika, meldujemy się i idziemy do miasta.

Zdjęc za wiele nie mam, bo było zimno.

Robimy tylko którki spacer:

I idziemy do Temple Bar na piwo:

Po kilku piwach wracamy do hotelu, już o 8.20 rano mamy samolot.

Dajcie znać, czy widzicie zdjęcia.